środa, 13 maja 2015

Moda na naturalność część 3.

Tak się złożyło, że dzięki Ani, która już od kilku lat siedzi w rekonstrukcji historycznej ---> http://ladyklaryssa.blogspot.com/  
i ja połknęłam bakcyla (chyba) i powoli wdrażam się w te klimaty. Zaczęłam od wprowadzenia paru skór owczych jako remedium na wszystkie dolegliwości związane z przewianiem. Dla mnie jest to doskonały środek do spania i wypoczynku, a przy okazji jestem poprawnie historyczna jeśli chodzi o spanie. Skorzystała na tym i rodzina i kot, ten ostatni stwierdził że nie ma nic lepszego niż takie spanie. Skóry nie śmierdzą, a pachną, są ponadto łatwe w czyszczeniu i wystarczy je od czasu do czasu położyć na słońce. Po kocie do pomysłu spania na skórach przekonała się rodzina i znajomi. Nie zdziwię się jak za jakiś czas kolejne osoby poproszą o namiary lub żeby im kupić. A jeśli Wy czytający jesteście ciekawi ile takie skóry dobrej jakości kosztują to już piszę. Dobra skóra, która śmierdzieć nie będzie i nie jest podgalana, ale ma dłuższy włos kosztuje tak 80 zł i w górę. Są specjalne skóry które zwą się relugany, ale o nich napiszę następnym razem. Poniżej natomiast zdjęcie moich dwóch skór.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz