środa, 19 listopada 2014

Wafle z galaretką.

Niech was nie zmyli tytuł posta. Bardzo smaczne połączenie, cieszy oczy i podniebienie. Dostałam przepis od znajomej, ale jak to ja, zanim zaczęłam robić, już go trochę pozmieniałam.
Co nam będzie potrzebne:
1 masło
1 pełna szklanka cukru
cała śmietana 18% lub duży jogurt naturalny (400 g)
dwie wiśniowe galaretki
suche wafle
Do garnka lub rondelka, wkładamy masło, wsypujemy cukier i dodajemy śmietanę. Masło nam się rozpuszcza, trochę trzymamy jeszcze na gazie, żeby i cukier połączył się nam ładnie z masłem i śmietaną. Nie gotujemy! Dodajemy dwie galaretki i energicznie mieszamy. Gorącą masą smarujemy wafle aż do jej wykończenia. Gotowe przełożone wafle zawijamy w papier i odstawiamy na bok, do ostudzenia. Potem kroimy jak chcemy, w romby, trójkąty, prostokąty czy kwadraty. Pełna dowolność.
                                                       Smacznego! Polecam :)

1 komentarz:

  1. Zazwyczaj przekładałam masą krówkową, frużeliną, prażonymi jabłkami, ale ta wersja też jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń