środa, 5 listopada 2014

Witam i o zdrowie pytam :)

Od 1 sierpnia przestałam kupować słodycze kupcze czyli wszystkiego rodzaju ciasteczka, ciasta, czipsy, chałwy. Dlaczego? Mianowicie odkryłam ile świństw tam występuje: syrop glukozowo-fruktozowy i tłuszcz roślinny utwardzony lub częściowo utwardzony itd. Ale, że jestem smakoszem słodyczy i trudno byłoby mi się z nimi rozstać, nie mogłam wytrzymać by nie pomyśleć o czymś słodkim. Tak narodziła się pasja pieczenia i gotowania. Sama robię słodycze dla siebie czy bliskich osób. Ponadto zajęłam się gotowaniem potraw mięsnych i bezmięsnych od podstaw, gdyż równocześnie chciałam oszczędzić naszym wątrobom i trzustkom chemii w postaci dodawanych gotowych półproduktów. W mojej kuchni królują przyprawy suszone jak i świeże, mało soli. Lubię eksperymentować. Ale żeby to nie był tylko blog o jedzeniu, będę czasem dodawać też i posty na inne tematy. Jak kogoś zainspiruję do gotowania czy pieczenia, to dobrze.
Wszyscy gotowi, można zaczynać? W takim razie zapraszam na Gosiowy zakątek. :)

1 komentarz: