sobota, 6 grudnia 2014

Różany ogród

Tak jak pisałam w pierwszym poście nie zawsze będzie o jedzeniu. Mam takie fazy pisania na które składają się sprawy kulinarne, ale też te rzeczy cieszące oczy, serca czy dusze. 
Jednym z elementów tak ważnych w codziennym życiu, jest swoje miejsce w domu. Taki kącik, gdzie ma się swoje królestwo. Każdy zapewne słyszał o sile oddziaływania kolorów na psychikę. Jeśli macie drzwi z szybą, która wręcz błaga o kolor, to proponuję zastosować tapety na szkło. Można sobie takie wzory stworzyć, że od razu poczujecie się lepiej. Coś jak 24 godzinne delektowanie się pyszną herbatą, a sprawy przykre sio z oczu. Ja sobie stworzyłam coś, co ma mi dodawać radości i podnosić na duchu. Nie minęło zbyt dużo czasu, a jest już lepiej, a właśnie o to mi chodziło. :)


1 komentarz: